Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a [2tu] weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás(ok) igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó vagy Vevő/Megrendelő) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

A Szolgáltató

Név: Calvus  bt                                      

Székhely: 1144 Budapest, Vezér u. 71/a.                                                      

Levelezési cím: 1144 Budapest, Vezér u. 71/a.
Képviselő neve: Szabó Edit
Nyilvántartási, cégjegyzékszáma: 01-06-54689
Bejegyző neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 29064784-2-42
Közösségi adószám: HU29064784

Kereskedő nyilvántartási száma (a webáruházhoz): 3847
Számlavezető pénztinézet: MKB Bank Zrt
Számlaszám: 10300002-20617581-00003285
Telefonszám: +36-30-9715440

Ügyfélszolgálat email címe: info@2tu.hu vagy fruzsie.szabo@gmail.com

GOMBOLYDA fonal és rövidáru bolt

1027 Budapest, Margit körút 24.

Nyitvatartás: Hétfőn és pénteken 13.00-18.00-ig, kedden, szerdán és csütörtökön 13.00-19.00-ig, szombaton 9.00-15.00-ig, vasárnap ZÁRVA.

(A bolt elérrhetőségei megegyeznek a működtető cég elérhetőségeivel.)

A Gombolyda.hu oldal is tartalmaz az üzletünkről információkat, illetve a Gombolyda.hu oldalon működik (fonalakhoz és egyéb kiegészítőkhöz) a webshop. A Gombolyda.hu oldalon regisztrált vásárlók pontjait ebben az üzletben is jóváírjuk, illetve kedvezményre beváltjuk, valamint Vásárlási utalvány is kapható.

Az üzletben a Gombolyag magazin eddig megjelent számait is meg lehet vásárolni. 

A honlapon folytatott tevékenység

A honlapon internetes kiskereskedelmi forgalmazás történik.
A megjelenített termékek kizárólag on-line rendelhetőek, postafutár szállítással vagy Pick Pack Ponton, előzetes egyeztetés alapján személyesen (az emailban vagy telefonon egyeztetett helyszínen) való átvételi lehetőséggel.
EU Közösség tagállamaiból érkező megrendelések kiszállítása postai úton történik, a Posta Zrt. vonatkozó díjszabályzata alapján. 

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatók:
- kézzel kötött csecsemő- és gyermekruházat, valamint egyéb ruházati kiegészítő termékek
- mintaleírások

Vásárlási feltételek                                   
A termék kiválasztása
A Felhasználónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A Felhasználó a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. Néhány terméknél előzetes méret és/vagy színválasztás szükséges.
A Kosár gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat. A kosár automatikus kiszámítja az aktuális rendelés végösszegét. Alapértelmezett szállítási módként az MPL Postafutár házhozszállítás,  a megrendelés során ezt a Vevő igénye szerint változtathatja, a választott mód költségével aktualizálódik a kosár értéke.


A rendelés elküldése
Ha a Felhasználó megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végöszeget és úgy döntött, hogy szeretné megvásárolni azokat, akkor a „Fizetés” gombra kell kattintani. Ezután lehetőség van választani, hogy már regisztrált Felhasználóként bejelentkezve vagy új fiók létrehozásával vásárol.
A regisztráció új fiók létrehozására irányul, erről emailt küld az oldal, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal. A felhasználók saját fiókjukban karbantarthatják adataikat.
Minden vásárlás alkalmával – bejelentkezés után – ezzel a regisztrált felhasználóval tud vásárolni a Vevő.
A következő lépésben ki kell választani a felajánlott lehetőségekből a szállítási módot, valamint a fizetési módot (utánvét, banki átutalás, bankkártyás fizetés, Paypal fizetés). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a Fizetés gombra való kattintással véglegesíti azt.
A megrendelés beérkezéséről – majd később a teljesítési állapotokról automatikus email értesítőket küld az oldal. Felhasználóink megrendeléseikről fiókjukba bejelentkezve is tájékozódhatnak.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak meg. Az árak bruttó árak, tartalmazzák a törvényben előírt mértékű Áfa-t, azonban nem tartalmazzák a szállítási költségeket.
A szállítási költséget a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint itt ellenőrizheti a Felhasználó. Ezek az adatok 0-2 kg-os csomagküldeményekre vonatkoznak. Ettől nagyobb mennyiségű, eltérő méretű rendelés díjáról egyedileg tájékoztatjuk a Felhasználót/Vevőt.

                                                  0-12.000,- Ft-ig   12.000,- Ft fölött
MPL Postafutár
* házhozszállítás                               1300,- Ft            ingyenes
* postán maradó (postapont)             1100,- Ft            ingyenes
csomagautomata, MOL postapont

Pick Pack Pont                                   1200,- Ft           ingyenes
Utánvétes fizetésnél az utánvét kezelésének díja egyszeri 250,- Ft megrendelésenként.

Személyes átvételnél nincs szállítási költség, de átvételkor készpénzben fizetett megrendelés esetén 250,- Ft/megrendelés utánvételi díjat számítunk fel.  

Figyelem! Az úgynevezett "Postán maradó" küldeményekhez is a Postapont szállítási módot kell megjelölni, a szállítási mód kiválasztása után megjelenő lehetőségekből kell konkrétan megjelölni azt a helyet, ahová a kézbesítést kéri a Vevő. Ez lehet egy postahivatal (vagyis postapont), lehet egy csomagautomata vagy egy MOL töltőállomás. 

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Felhasználót/Vevőt az új adatokról. A Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Kuponok

Az áruházban kuponelfogadó rendszer működik. Az áruház időnént - saját döntése alapján, tetszőleges alkalommal és időpontban - termékekre vonatkozó (azaz vásárlási végösszeget csökkentő) kuponokat bocsát ki. A kuponok beváltásáról minden esetben a kupon kibocsátásakor tájékoztatjuk Vevőinket (oldalunkon, Facebook oldalunkon vagy Hírlevélben, személyre szóló kedvezmény esetén email-ban). A kuponok kóddal rendelkeznek, a beváltást ezen kód megadásával kell kezdeményezni, amit a fizetési folyamat egyik állomásában találunk. Az egyes kuponok csak azon árucikkre/cikkekre érvényesek, amelyekre ki lettek bocsátva és csak abban az időintervallumban, amely beleesik a kupon érvényességi idejébe (melyről szintén tájékoztatjuk vevőinket). Egy vásárló egy ásárlás alkalmával egy kupont válthat be, a kibocsátott kuponokat egy vásárló egy alkalommal használhatja fel.

Megrendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-17 óráig. Minden megrendelésről e-mailben visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a Felhasználó a rendelés beérkezéséről, a feldolgozás megkezdéséről.
Ha a kiválasztott termék készleten van, akkor annak kiszállításáról a következő munkanapon intézkedünk – ha a terméknél nem jeleztük másként. (Néhány fonalunknál ettől eltérő teljesítési időpont lehetséges, ezt minden fonalfajtánál külön jelezzük!)

Ha a kiválasztott termék a megrendelhető kategóriába esik (például a kézzel kötött holmik), akkor annak teljesítési/kézbesítési idejéről tájékoztatjuk a Felhasználót, s amennyiben azt elfogadja (emailban), akkor annak megfelelően intézkedünk a kiszállításról.

Az áruház kínálatában található úgynevezett „Kösd magad!” csomagok – tartalmaznak elkészítési útmutatót, mintaleírást is, azok ebben az esetben nyomtatott formát jelentenek, tehát – az egyébként is választható szállítási módokkal rendelhetők meg.

A Mintaleírások között található virtuális termékek (letölthető pdf állományok) esetében nincs szállítás, hiszen a megvásárolt terméket a felhasználó – a számára elérhetővé tett helyen/linken le tudja tölteni és elmenteni magának. Erről emailban tájékoztatjuk a vevőket, illetve minden megrendelés előzményét - oldalunkra bejelentkezve - bármikor megtekinthetik a vásárlók. 

Fontos! Ingyenes mintaleírások esetén is végig kell lépegetni egy megrendelés valamennyi "állomását" (akkor is, ha nincs tényleges szállítás és akkor is, ha 0,- Ft az ellenérték) és végül véglegesíteni kell a megrendelést a Fizetés gombbal. Ezek után - email-ban - kapja meg a vevő a mintaleírást, pdf állományban.

Szerzői jog

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, ingyenes és fizetős mintaleírások, stb.) az oldalt üzemeltető Calvus Bt tulajdonát képezik, így kereskedelmi célokra másolni, terjeszteni, módosítani tilos!

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki (előre) átutalásra a társaság MKB Bank Zrt-nél vezetett 10300002-20617581-00003285 számú bankszámla számára (közleményben fel kell tüntetni a rendelés azonosítóját).
Ha ezt a fizetési módot választja a Felhasználó, akkor a megrendelést követően 3 munkanap áll rendelkezésére, hogy a vásárlás értékét átutalja részünkre, különben a megrendelés törlődik.
Ha az átutalt összeg megérkezik bankszámlánkra, megváltozik a megrendelés státusza. Ezután kerül sor a rendelés összekészítésére, illetve feladására.


Online bankkártyás fizetésre (a PayPal-on keresztül), valamint utánvéttel történő fizetésre is van lehetőség. Utóbbi esetben a teljes vételárat – a szállítási és kezelési költséggel együtt – a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben (vagy bankkártyával) a küldemény kézbesítőjének.

Személyes átvétel esetén lehetőség van a már ismertetett fizetési módokra, de az átvételkor készpénzben is kifizethető a rendelés összege.

Fontos! Ha egy megrendelésben Mintaleírás és egyéb, ténylegesen szállítandó termék is szerepel, nem lehet választani az Utánvétes fizetési módot! A mintaleírásokat (akár ingyenes, akár fizetős leírásról van szó - mivel "virtuális termék", amelyeket pdf formátumban a regisztrált e-mail címre küldünk) csak előrefizetéssel lehet megvásárolni.

Szállítási módok                                    
Személyes átvétel Budapest II. vagy XIV. kerületi helyszínein lehetséges, előre - kizárólag email-ban - egyeztetett időpontban.
A megrendelt termékek ezen kívül az MPL szolgáltatásai útján vagy Pick Pack Ponton való átvétellel jutnak el a Felhasználóhoz/Vevőhöz.
EU Közösség tagállamaiból érkezett megrendelések esetén
a kiválasztott, visszaigazolt terméket - méretétől függően - postai levélként vagy csomagküldeményként (a Magyar Posta Zrt. díjszabását alapul véve) juttatjuk el a Megrendelőhöz. A postai díj teljes mértékben áthárításra kerül, amit a szállítás előtt kell megfizetni. Tehát amikor teljesült a fizetés, akkor indítjuk a csomagot.

Számlakibocsátás

Webáruházunk e-számlát állít ki. Az elektronikus számla fokozott biztonságú tanúsítvánnyal rendelkezik (melyet minősített tanúsítványkibocsátótól vásároltunk), kapcsolatban állunk egy időszerverrel, amely ellátja a számlát időpecséttel, valamint rendelkezünk számla aláíró és időpecsételő szoftverrel és a megfelelő számlázó programmal. Számláink PDF formátumban készülnek, a dokumentum olvasó (Acrobat Reader) elvégzi az aláírás hitelesítését, és megjeleníti a szükséges adatokat a felhasználó részére (időpecsét adatokat is). Az ily módon kiállított számlát emailban kapja meg a vevő, illetve a megrendeléshez kapcsolódó fizetésről díjbekérő készültekor, valamint a fizetést követően a számla kiállításáról email-ban is értesítést kap. 

Papíralapú számla kiállítására akkor van lehetőség, ha azt a vevő kifejezetten - például a megrendelés Megjegyzés rovatában feltünteti - kéri. Ha erre vonatkozó utasítást nem ad, akkor csak e-számlát állítunk ki.

Megrendelés módosítása/törlése
A vonatkozó törvény értelmében a megrendelés leadásakor a Vevő felé azonnal értesítést küld a webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés még nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek. Csupán jelzi a Vevőnek, hogy rendelési igényét rendszerünk fogadta és továbbította az illetékes munkatárs felé.
Amennyiben ez az email 48 órát belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszánnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására, elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor is kap egy értesítést a Vevő, ezután már csak az Kapcsolat menüpont alatt található lehetőségeken keresztül lehet végrehajtani a megrendelés visszavonását.
A megrendelés módosítására csak írásos formában, email-ban van lehetőség – addig az időpontig, amíg a teljesítés megkezdéséről szóló értesítést nem küldte el a webáruház.

Elállás joga
A távollévők között kötött szerződésekről szóló kormányrendelet szabályozása értelmében a Felhasználó/Vevő (a kormányrendeletben: Fogyasztó) a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Elállási jog gyakorlásának menete
A szerződéstől elállni email-ban van lehetőség.
Amennyiben megrendelt csomagja már megérkezett, a megrendelt terméket postai úton szükséges visszajuttatni a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vevőt terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat cégünknem nem áll módjában átvenni.
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak megtérítése a Vevőt terheli.
A csomag cégünkhöz való beérkezését követően – jegyzőkönyv felvételével egyidejűleg – sor kerül a csomag kibontására, illetve a visszaküldött termék vizsgálatára. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség.
A termék visszaérkezését követő 10 napon belül a 2tu a Vevő által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát.

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti, e határidő elteltével e jogosultságát elveszíti.
A termék hibáját termékszavatossági igény esetén a Felhasználónak/Vevőnek kell bizonyítani.

Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A felhasználók/vevők panaszaikkal a cég képviselőjéhez fordulhatnak.
Elérhetőségei:
Szabó Edit
fruzsie.szabo@gmail.com
06309715440

Adatvédelem
A 2tu.hu a birtokába jutott adatokat bizalmasan kezeli, azokat kizárólag a megrendelések teljesítéséhez használja fel, harmadik félnek semmilyen formában nem adja ki és az ide vonatkozó törvényeket magára nézve kötelezően betartja

Hatálybalépés: jelen ÁSZF 2015. március 26-tól érvényes!